Assicurà una cunnessione Internet senza interruzioni perHPC168 AutomaticuCuntà i passageri Sistema per l'autobus
Per l'operatori di trasportu publicu, mantene una cunnessione internet affidabile per i sistemi di cuntu di i passageri in tutti l'autobus in muvimentu hè cruciale per a trasmissione di dati in tempu reale, l'efficienza operativa è l'ottimisazione di u serviziu. A quistione di se questu hè fattibile (in particulare cù GPRS) è cumu ottene lu hè chjave, è l'MRBSistema Automatizatu di Cuntu di Passeggeri HPC168hè cuncipitu per affruntà sta sfida senza intoppi.
U GPRS (General Packet Radio Service) si distingue cum'è una suluzione robusta per a mobilità cunnessa, èHPC168contatore di passageri automaticu per autobus hè cumpletamente equipatu per sfruttà sta tecnulugia. Ch'ellu sia l'autobus fermu à una fermata o chì si move in gallerie,uHPC168autobusL'integrazione GPRS di u cuntatore di passageri mantene una cunnessione stabile, supportata da u protocolu RS485 ottimizatu di MRB per una cumunicazione senza interruzioni trà u cuntatore di passageri è i sistemi di bordu. Stu protocolu simplifica l'integrazione cù e rete di veiculi esistenti, permettendu à l'operatori di trasportu di sincronizà senza sforzu i dati di cuntamentu cù u software di gestione di a flotta. Questu permette a trasmissione cuntinua di dati ancu mentre l'autobus naviganu in i paisaghji urbani.èassicura chì i dati di u numeru di passageri sò trasmessi in tempu reale à i sistemi di gestione cintrali.
Oltre à u GPRS,HPC168camera automatica di cuntamentu di passageri di l'autobusOffre opzioni di cunnessione versatili per risponde à diverse esigenze operative. Hà una interfaccia LAN RJ45, chì permette cunnessione internet cablate. Cumplementata da un protocolu HTTP, sta interfaccia facilita una facile integrazione cù piattaforme di gestione basate nantu à u web, assicurendu flessibilità sia chì l'autobus sia in muvimentu sia parcheggiatu.
Ciò chì stabilisce u Sensore di contatore di passageri di camera automatizata HPC168 Una altra cosa hè a so capacità di furnisce una cunnessione affidabile senza compromettere a precisione di u contu. Custruitu cù a tecnulugia 3D è e camere duali, righjunghje una precisione da 95% à 98% ancu in ambienti dinamici.- cuntendu i passageri chì portanu cappelli o hijab, filtrà i bagagli è ignurà l'ombre o e cundizioni di luce variabili. E so capacità anti-vibrazione è anti-luce garantiscenu prestazioni consistenti, mentre chì i sensori di e porte attivanu u conteggio solu quandu e porte si aprenu, evitendu falsi conteggi durante e fermate.
L'installazione è u funziunamentu sò simplificati cù l'impostazione automatica in un clic di l'HPC168, chì riduce u tempu di cunfigurazione è u sovraccaricu tecnicu. Per l'operatori chì cercanu di assucià i dati di conteggio cù prove video, u Autobus HPC168numeru di passageriingsistema di sensoripò esse cunnessu à u MDVR (Mobile Digital Video Recorder) di MRB, chì permette a registrazione è u almacenamentu video per una revisione successiva. Questa integrazione, cumminata cù API è protokolli gratuiti, assicura chì l'HPC168sistema di cuntamentu di i passageripò adattassi à l'ecosistemi di transitu esistenti, sia aduprendu GPRS per a trasmissione in viaghju sia RJ45 per a gestione di dati stazionarii.
In riassuntu, uHPC168sensore di cuntamentu automaticu di i passageri di l'autobus cù cameraÙn solu risolve a sfida di a cunnessione internet per u trasportu di l'autobus attraversu l'opzioni GPRS è RJ45, ma ancu eleva u contu di i passageri cù precisione, durabilità è adattabilità. Per l'operatori di trasportu chì danu priorità à l'infurmazioni in tempu reale è à l'eccellenza operativa, l'HPC168 hè a suluzione definitiva.- dimustrendu chì a cunnessione mobile affidabile in u contu di i passageri ùn hè micca solu pussibule, ma ancu ottenibile senza sforzu.
Data di publicazione: 10 lugliu 2025