U cuntatore di passageri HPC168, cunnisciutu ancu cum'è sistema di cuntu di passageri, scansiona è conta per mezu di duie camere installate nantu à l'equipaggiu. Hè spessu installatu nantu à i veiculi di trasportu publicu, cum'è autobus, navi, aerei, metropolitane, ecc. Hè generalmente installatu direttamente sopra a porta di l'arnesi di trasportu publicu.
U cuntatore di passageri HPC168 hè cunfiguratu cù parechje interfacce per caricà dati à u servitore, cumprese interfacce di cavu di rete (RJ45), wireless (WiFi), rs485h è RS232.


L'altezza d'installazione di u contatore di passageri HPC168 deve esse trà 1,9 m è 2,2 m, è a larghezza di a porta deve esse in 1,2 m. Durante u funziunamentu di u contatore di passageri HPC168, ùn serà micca affettatu da a stagione è da u clima. Pò funziunà nurmalmente sia à u sole sia à l'ombra. In u bughju, accenderà automaticamente u supplementu di luce infrarossa, chì pò avè a listessa precisione di ricunniscenza. A precisione di contu di u contatore di passageri HPC168 pò esse mantenuta à più di 95%.
Dopu avè stallatu u cuntatore di passageri HPC168, pò esse cunfiguratu cù u software attaccatu. U cuntatore pò esse apertu è chjusu automaticamente secondu l'interruttore di a porta. U cuntatore ùn serà micca affettatu da i vestiti è u corpu di i passageri durante u prucessu di travagliu, nè serà affettatu da a congestione causata da i passageri chì entranu è scendenu fiancu à fiancu, è pò prutege u contu di i bagagli di i passageri, assicurendu a precisione di u contu.
Siccomu l'angulu di a lente di u contatore di passageri HPC168 pò esse aghjustatu in modu flessibile, supporta l'installazione à qualsiasi angulu in 180 °, chì hè assai cunveniente è flessibile.
Data di publicazione: 14 di ghjennaghju di u 2022