In casu d'usu fora di linea (senza Internet), cumu sò almacenati è recuperati i dati per u cuntatore di passageri di l'autobus?

Archiviazione è Recuperazione di Dati Offline perHPC168Contatore di passageri di l'autobus

In scenarii induve a cunnessione internet ùn hè micca dispunibile, l'archiviazione è u recuperu di dati affidabili per i sistemi di cuntu di i passageri di l'autobus sò cruciali per l'efficienza operativa è l'integrità di i dati. L'MRB HPC168, un sistema d'avanguardiasistema automatizatu di cuntà i passageri per l'autobus, hè cuncipitu per affruntà e sfide offline cù suluzioni robuste, assicurendu una gestione di dati senza intoppi ancu senza accessu à a rete.

Per u almacenamentu di dati,HPC168sensore di cuntamentu di passageri di l'autobussfrutta capacità d'integrazione flessibili. Mentre u dispusitivu stessu ùn hà micca un almacenamentu integratu, supporta a cunnessione à moduli di almacenamentu esterni cum'è carte SD via e so interfacce versatili, cumprese RS485 è RJ45. Questu permette di salvà in modu sicuru i dati di u contu di i passageri in tempu reale in u locu, catturendu ogni avvenimentu d'entrata è d'uscita cù precisione. Inoltre, HPC168sistema automaticu di cuntatore di passageripò sincronizà si senza intoppi cù u Mobile DVR (MDVR) di MRB, un dispositivu di registrazione compactu ma putente prisentatu nantu à u situ web di a cumpagnia. Equipatu cù supportu SSD/HDD, l'MDVR serve cum'è un centru di almacenamentu offline affidabile, cunservendu micca solu i dati di u contu di i passeggeri, ma ancu i filmati video catturati da l'HPC168.bancone di passageriE camere 3D duali di . Questa integrazione garantisce chì ancu in periodi prolungati offline, nisuna perdita di dati critichi, grazia à a funzione di registrazione di spegnimentu di l'MDVR, chì cuntinueghja à almacenà l'infurmazioni durante interruzioni di corrente impreviste.

Sistema automaticu di cuntamentu di passageri per u trasportu publicu

A recuperazione di dati offline hè ugualmente simplificata cùHPC168 sistema automaticu di cuntà i passageri per u trasportu publicu.L'utilizatori ponu accede à i dati almacenati direttamente da a carta SD o MDVR cunnessi via recuperazione fisica - semplicemente rimuovendu u supportu di almacenamentu per trasferisce à un urdinatore o un dispositivu mobile. L'MDVR migliora stu prucessu cù a so funzione di riproduzione rapida da 1 à 8 canali, chì permette una rapida revisione è estrazione di dati specifici limitati in u tempu. Inoltre, HPC168sistema di cuntà i passageri di l'autobusA cumpatibilità di cù sistemi di terze parti via interfacce RS485 è RJ45 facilita u recuperu direttu di dati attraversu dispositivi cunnessi, supportendu l'analisi in situ senza avè bisognu di accessu à Internet.

 

 Camera automatica di cuntamentu di passageri di l'autobus 3D è MDVR

Ciò chì stabilisce uHPC168camera automatica di cuntamentu di passageri di l'autobus 3DÀ parte di l'operazioni offline hè a so tecnulugia avanzata chì garantisce a precisione di i dati indipendentemente da e cundizioni ambientali. Alimentatu da a tecnulugia 3D, mantene una precisione di contu da 95% à 98%, ancu quandu i passageri portanu cappelli o hijab - scenarii cumuni chì spessu interrompenu i sistemi minori. E so capacità anti-vibrazione è anti-luce eliminanu l'interferenze da l'ombre o a luce variabile, assicurendu prestazioni consistenti in mattine scarsamente illuminate, dopumeziorni luminosi o viaghji notturni. U bagagliu hè filtratu in modu intelligente, è e restrizioni di l'altezza di u target impediscenu falsi conti da oggetti chì ùn sò micca passageri, garantendu chì i dati offline almacenati restanu affidabili.

 Sensore di contatore di passageri automatizatu per autobus

HPC168sensore di contatore di testa di u passageru simplifica ancu a cunfigurazione dopu l'installazione cù a so cunfigurazione automatica in un clic, riducendu i tempi di inattività è assicurendu chì a raccolta di dati offline cumencia immediatamente. L'apertura o a chjusura di a porta attiva u contatore, assicurendu chì i dati sò registrati solu quandu i passageri imbarcanu o scendenu, affinendu ulteriormente a precisione di i dati.

In riassuntu,HPC168 Dispositivu automatizatu di cuntamentu di passageri cù camera 3D binoculare per autobuseccelle in ambienti offline cumbinendu opzioni di almacenamentu flessibili - via carte SD è integrazione cù u MDVR compactu è d'altu rendimentu di MRB - cù metudi di recuperu intuitivi. A so tecnulugia 3D, e funzioni anti-interferenza è a cumpatibilità senza soluzione di continuità cù terze parti ne facenu micca solu un contatore di passageri, ma una suluzione affidabile di gestione di dati offline, chì garantisce chì l'operatori di autobus possinu mantene a visibilità operativa è a precisione di i dati in ogni mumentu.


Data di publicazione: 12 d'aostu 2025